Кәсіби бағдар
«Үшқоңыр орта мектеп-гимназия» КММ Бойынша кәсіби бағдар, колледж және жоғарғы оқу орындарымен біріккен жұмысы туралы
АНЫҚТАМА
Кәсіптік бағдар беру жұмысына мектептегі бейінді оқу ісі жөніндегі директордың орынбасары Коянова Г.А. ұйымдастырады, Сынып жетекшілерімен қатар ата-аналар да қатысуы міндетті. Көптеген ата-аналар өз балаларының болашақ мамандығын таңдауда баласының білімін, қызығушылығын немесе таңдалған мамандығының еңбек нарығындағы сұранысын ескермей кәсіптік бағыт беріп отырады. Бүгін "Ұлттық жол активтерінің сапа орталығы" ШЖҚ РМК Алматы облысы филиалынан Үшқоңыр орта мектеп гимназияға 10-11 сынып оқушыларымен кездесіп өз мекемесіне жұмысқа шақырып, қандай ЖОО-дары маман дайындайтының айтып таныстырды. Оқушылар қызыға тыңдап, сұрақтарын қойып толық жауап алды, келешекте керек екенін түсінді, осындай кездесулер оқушыларға өте қажет.
Мектептің түлектері өз мамандығын таңдап сол мамандықтың жемісін жеп дегендей, Әбділманов Иманғали Жүргенов ат. университеттің 3 курс студенті «Актерлік шеберхана» ашып балаларды осы мамандыққа тартып жүр, аптасына екі күн оқушылар мен кездесіп, актерлік мамандығын үйретуін біз қоштаймыз.
11 сынып оқушымыз Нуриев Саид өзін АртиШОК театрының сахнасында «Пассажиры» атты қойылымында өз өнер көрсетіп жүр, жетекші Орыс тілі пәнінің мұғалімі Беккаева М.И.
Осындай бастамалар мұғалімді де оқушыны да жігерлендіріп, өз мамандығын таңдауда және адами қасиеттері ашылып жаңа белестерге итермелейді.
Сондықтан да мектептің ата-аналармен жұмыс жоспарында кәсіптік бағдар беру мәселелері бойынша әр түрлі ағартушылық шаралар орын алып Ол ата-аналар жиналыстарында түрлі тренингтер, әлеуметтік, психофизиологиялық сауалнамалар, әңгімелер, дәрістер ұйымдастыру арқылы ата-аналардың балаларына кәсіби бағыт беру туралы көзқарасына, ұстанымдарына әсер етуге болады
Бейіндік оқытуды дамыту тұжырымдамасында: «бейінді оқыту – кәсіптік білім беру бағдарламаларын игеруге дайындау, олардың кәсіптік бейімі үшін жағдай жасау, оқушылардың бейімділігі мен қызығушылығын, танымдық қабілетін ескеруге бағытталған білім беру процесінің құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру түрі, жоғары сынып оқушыларының оқуын даралау мен саралап жіктеудің педагогикалық жүйесі», - делінген. Бейіндік оқыту жоғары сынып оқушыларының қызығушылығына, бейіміне және қабілетіне қарай сараланған білім беру негізінде ұйымдастырылады. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудың мақсаты: - оқушылардың әлеуметтену мүмкіндігін кеңейтіп, Қазақстан азаматтарының сындарлы рөл ретінде базалық құзыреттер түріндегі білім беру жүйесінің ұлттық мақсаттарына жетуге мүмкіндік туғызу; - жалпы орта білім берудің жеке оқу жоспарларын жобалау мен іске асыру мүмкіндігін, 11-12 сынып оқушыларының білім беру мазмұнын саралап жіктеу үшін нормативттік және ұйымдастырушылық педагогикалық жағдай жасау; - оқушылардың сапалы білімге қол жеткізуін, олардың қабілеті мен қызығушылығын, танымдық және өмірлік қажеттіліктеріне, бейімділіктеріне сәйкес қамтамасыз ету; - жоғарғы кәсіби және орта білім деңгейінің сабақтастығын қамтамасыз ету.
Бейінді оқыту бойынша жоспарға сай жылдық, айлық апталық, кәсіби бағдар бойынша ауыл колледждері, ЖОО ұстаздары мен тығыз жұмыс жасаймыз. Профориентациялық жұмыс әр колледж өз оқу орындарын жарнамалау жұмысында оқушылардың ARGUMENT дебат клубыныңда үлесі үлкен, 8,11 сынып оқушыларының ЖОО - ларға барудың өзі қандай әсер.
9 - 10 сынып оқушыларымен және ата – аналарымен тығыз жұмыс жасалады. Ата –аналар жиналысын тоқсан сайын өткізу, ТУП өзгерістерімен таныстыру 10 сынып оқушыларының бейінді пәндерін түсіндіру, 10-11 сынып оқушыларын профильді пәндермен таныстыру түсіндіру қай мамандыққа сай пәндер, спецификация туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізу ол үнемі жыл бойы болып туратын жұмыс.
Дайындаған БОІО Коянова Г.А.
Мектеп директоры Аманжолова Г.Ж.