8 - 9 сынып оқушыларының Диагностикалық тестілеу статистикасы
8 - 9 сынып оқушыларының
Диагностикалық тестілеу статистикасы
Оқу сауаттылығы
206
Математикалық сауаттылық
224
Жаратылыстанушылық-ғылыми сауаттылық
209
Сыныптар бойынша
сыныбы | Оқушы саны | Онлайн тестілеуге қатысқан оқушы саны | Оқу сауаттылығы | Математикалық сауаттылық | Жаратылыстанушылық-ғылыми сауаттылық | |||
8 А | 33 | 33 | 209 | 200 | 209 | |||
8 Ә | 32 | 29 | 144 | 152 | 176 | |||
8 Б | 33 | 31 | 176 | 169 | 170 | |||
8 В | 0 | 0 | 0 | |||||
8 Г | 19 | 17 | 250 | 254 | 215 | |||
9А | 30 | 25 | 233 | 237 | 178 | |||
9 Ә | 31 | 28 | 232 | 280 | 191 | |||
9 Б | 29 | 28 | 185 | 210 | 156 | |||
9 В | 29 | 24 | 298 | 322 | 302 | |||
8 в сыныбы онлайн тестілеуге қатыспаған себебі карантинде болуы.
Салыстыра келіп орташа балдарының ең жоғары жинақтаған сыныптар төмендегі көрсеткішті байқатты.
Оқу сауаттылығы бойынша жоғары көрсеткішті – 9 В, 8Г 2-деңгейдегі* оқырмандар:
• көлемі орташа мәтіндегі негізгі ойды аңғара алады;
• ақпарат айқын болмаған жағдайда және/немесе мәтінде кейбір басы артық мәлімет бар кезде қарапайым тұжырым жасау арқылы мәтіннің шағын үзіндісіндегі өзара байланысты түсіне алады және мағынасын түсіндіре алады;
• айқын, бірақ кейде күрделі нұсқауға негізделген жиынтықтан керекті бөлігін таңдап, өте алады және бірнеше, ішінара жасырын критерийге сүйеніп, бір немесе бірнеше ақпаратты таба алады;
• айқын берілген жағдайда орташа көлемді мәтіннің жалпы мақсаты немесе мәтіннің белгілі бір деталінің мақсаты туралы ой қорыта алады;
• қарапайым визуал немесе типографиялық ерекшеліктер туралы ой қорыта алады;
• мәлімдемелерді салыстырып, оларды қолдаушы пайымдарды қысқа да нұсқа тұжырымдар негізінде бағалай алады.
Бұл деңгейдегі тапсырмаларда мәтіннің бір ғана ерекшелігін салыстыру немесе салғастыруы
Математикалық сауаттылығы бойынша - 9В, 9 Ә, 3-деңгейдегі білім алушылар:
• айқын сипатталған процедураларды, оның ішінде жүйелі шешімдерді қажет ететін процедураларды орындай алады;
• қарапайым модель құруға немесе проблеманы шешудің қарапайым стратегиясын таңдауға және оны қолдануға негіз бола алатындай барынша негізделген интерпретация жасайды;
• әртүрлі ақпарат көздеріне негізделген репрезентацияларды интерпретациялай, қолдана және осы ақпаратқа сүйене отырып пайымдай алады;
• проценттермен, ондық бөлшектермен және пропорциялармен жұмыс істей алатынын көрсетеді;
• есепті шығару тәсілдерінде базалық интерпретация мен пайымдауға сүйенгендерін көрсетеді.
Жаратылыстанушылық – ғылыми сауаттылығы бойынша – 9В, 3-деңгейдегі білім алушылар:
• таныс құбылыстарды анықтап, түсіндіру үшін күрделілігі орташа мазмұндық білімге сүйене алады;
• онша таныс емес немесе күрделірек жағдаяттарда тиісті нұсқауға немесе қолдауға сүйене отырып, түсіндірме бере алады;
• шектеулі контексте қарапайым тәжірибе жүргізуге процедуралық немесе эпистемиологиялық білім элементтерін қолдана алады;
• ғылыми және ғылыми емес мәселелерді ажыратады және ғылыми тұжырымды растайтын дәлелдерді анықтай алады.
8 сыныптар бойынша ПИЗА тестілеу диаграммасы
9 сыпыртар бойынша ПИЗА тестілеу диаграммасы
Курс-практикум бойынша статистика
Курстан өтіп жатқан білім алушы саны
257
Прогресс көрсеткіші
0.89%
Мектеп әкімшілігі 22 қазан айынан 29 желтоқсан аралығында онлайн Курс практикум ұйымдастырды. 8 және 9 сынып оқушыларына сабақ кестесі құрылып оқушыларға тегін және еркін қатысуына жағдай жасалды.
Бұл курсқа 8Г, 8В, 8Б, 9 В сынып оқушылары қатысты. Қатысу статистикасы бойынша 8г, 9в сынып оқушылары белсенді екенін байқатты.
Төменде сабақ кестесі